لینک دانلود فایل پروژه آمار تولیدات ادوات کشاورزی

نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان پروژه آمار تولیدات ادوات کشاورزی آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
کلمات کلیدی:پروژه آمار تولیدات ادوات کشاورزی, آمار تولیدات ادوات کشاورزی,پروژه آمار تولیدات ادوات

در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مقدمه :

با توجه به درس آمار و احتمال تصمیم بر این گرفتیم که آمار تولیدی یک کارگاه را در ماهای – مختلف با هم دیگر مقایسه کنیم و آمار تولیدی هر یک از محصولات را با همان نوع محصول در ماه دیگر مقایسه کرد و در پایان نتیجه گرفت که در کدام یک از ماهای سال تولیدی این کارگاه در حد بالایی بوده و در چه ماهایی از سال تولیدی کارگاه پایین بوده ؟

- انواع قطعات تولیدی در این کارگاه یا شرکت :

1- گاو آهن

2- گاو آهن نوع دو برگردان دو طرفه

3- زیر شکن

4- دیسک

5- شیار کش

آدرس : مشهد – 11 کیلومتری جاده قوچان – کارگاه محمد زاده

- تولیدی انواع قطعات در ماه اول سال فروردین ماه:

- گاو آهن نوع برگردان

فروردین 350 قطعه

اردیبهشت 400 قطعه

خرداد 250 قطعه

تیر 300 قطعه

مرداد 400 قطعه

شهریور 400 قطعه

مهر 350 قطعه

آبان 200 قطعه

آذر 300 قطعه

دی 500 قطعه

بهمن 400 قطعه

اسفند 200 قطعه

- تولیدی گاو آهن نوع دو بر گردان دو طرفه :

فروردین 400 قطعه

اردیبهشت 250 قطعه

خرداد 500 قطعه

تیر 350 قطعه

مرداد 300 قطعه

شهریور 350 قطعه

مهر 200 قطعه

آبان 350 قطعه

آذر 300 قطعه

دی 350 قطعه

بهمن 300 قطعه

اسفند 450 قطعه

- تولیدی زیر شکن :

فروردین 350 قطعه

اردیبهشت 300 قطعه

خرداد 200 قطعه

تیر 500 قطعه

مرداد 400 قطعه

شهریور 450 قطعه

مهر 200 قطعه

آبان 300 قطعه

آذر 350 قطعه

دی 450 قطعه

بهمن 300 قطعه

اسفند 250 قطعه

نتیجه :

از این آماری که گرفته شده نتیجه می گیریم در ماه شهریور بیشترین تولید را داشته است . و در ماه مهر کمترین تولید را داشته 1250 قطعه که این کارگاه (کارخانه ) این ادوات را به کشورهای پکستانی ، هندوستان ، افغانستان ، ترکیه و خود ایران صادرات می کند .

ادامه مطلب و دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت روانی بلوغ:مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت روانی بلوغ,پیشینه پژوهش بهداشت روانی بلوغ,مبانی نظری بهداشت روانی بلوغ,فصل دوم بهداشت روانی بلوغ,بهداشت روانی بلوغ,بهداشت روانی,بلوغ,مطلب در مورد بهداشت روانی بلوغ,مقاله بهداشت روانی بلوغ

پاورپوینت بررسی مفهوم سئو و روش های بهینه سازی وبسایت:سئو,آموزش سئو,پاورپوینت سئو,سئو چیست؟,seo

پاورپوینت بررسی حسابداری سرمایه فکری:دانلود پاورپوینت حسابداری سرمایه فکری,حسابداری سرمایه فکری ,جایگاه سرمایه فکری در داراییهای نامشهود ,جایگاه سرمایه فکری ,تعاریف سرمایه فکری ,مدیریت سرمایه فکری,عناصر سرمایه فکری ,تعامل میان اجزای سرمایه فکری و ایجاد ارزش, اهداف اندازه‌گیری سرمایه فکری,روشهای اندازه گیری سرمایه فکری ,گزارشگری سرمایه فکری

پاورپوینت بررسی روستای شهرستانک:پاورپوینت بررسی روستای شهرستانک, بررسی روستای شهرستانک,پاورپوینت روستای شهرستانک, روستای شهرستانک, روستا, شهرستانک,روستا1,روستا2

پرسشنامه انگیزش شغلی:پرسشنامه انگیزش,انگیزش شغلی,پرسشنامه انگیزش شغلی

پاورپوینت بررسی بازاریابی داخلی:دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلیپاورپوینتpptxpowerpoint,تعریف بازاریابی داخلی ,هدف بازاریابی داخلی,اصول اساسی بازاریابی داخلی,عناصر بازاریابی داخلی,گامهای بازاریابی داخلی

پاورپوینت اندیشه ها و فرامین حضرت رسول(ص):پاورپوینت اندیشه ها وفرامین حضرت رسول(ص) ,پاورپوینت اندیشه ها وفرامین حضرت رسول,پاورپوینت اندیشه ها وفرامین پیامبر اسلام,پاورپوینت اندیشه ها وفرامین حضرت محمد ,پاورپوینت حضرت رسول,پاورپوینت پیامبر اسلام,پاورپوینت حضرت محمد

پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها:دانلود پاورپوینت شرکت های سهامی,قوانین تأسیس شرکتهای سهامی,انتشار سهام در شرکتهای سهامی ,پذیره نویسی,بورس و فرا بورس وانحلال شرکت ها, تاریخچه بورس, سابقه بورس در ایران, تفاوت‌های فرابورس با بورس, روشهای ارزش گذاری سهام, مزایای بازار فرابورس

پروژه کارآفرینی تولید دستمال كاغذی:پروژه کارآفرینی تولید دستمال كاغذی,طرح توجیهی تولید دستمال كاغذی,طرح تولید دستمال كاغذی,توجیه فنی تولید دستمال كاغذی,توجیه مالی تولید دستمال كاغذی,کارآفرینی تولید دستمال كاغذی,امکان سنجی تولید دستمال كاغذی

پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو:استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم,,استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم,,استراتژی جهش بلند,,عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند,,استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند,,استرات