خرید اینترنتی فایل ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت

ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت
کلمات کلیدی:هوش جمعی یک عنصر بنیادی در مدیریت ,مدیریت دانش,هوش جمعی,نوآوری,مدیریت ,حل مشکلات,زنجیره ارزش

در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله : Collective intelligence : a keystone in knowledge management


عنوان فارسی مقاله : هوش جمعی : یک عنصر بنیادی در مدیریت


تعداد صفحات فایل فارسی : 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی : 13 صفحه پی دی اف

دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


خلاصه:


هدف این مقاله فراهم کردن یک نمونه ی جدید و یک مدل عملی که ممکن است به وسیله ی آن مدیریت دانش اصول بنیادی دانش را با چالشهای کسب و کار در سازمان ها از جمله نو ۀوری یا حتی نیاز های مشتریان پیوند زند می باشد

طراحی/روش شناسی/رویه: نمونهی جدید درحول مفهوم هوش جمعی می گردد.این نمونه به سه بلوک شکسته می شود که هر یک از آنها جنبه ای را تشکیل می دهند که باید در ضمن توجه به چالشهای کسب و کار مورد محاسبه قرار می گیرد.در هر یک از مواردی که بیان شد ، این جنبه ها با مثال روشن شده اند به طوری که نشان دهند چگونه در فرایند حل مسئله مشارکت دارند.

یافته ها: این مقاله روشهایی عملی و همچنین اطلاعاطی در مورد اینکه چگونه یک رویه می تواند در حوزه های بسیار متنوع از جمله مهندسی،الکترونیک،مراقبت از سلامتی و حتی فناوری اطلاعات به کار گرفته شود ،فراهم میکند.

محدودیتهای تحقیق/ مفاهیم: ایجاد کردن یک زمینه جدید انعکاس که بوسیله آن دانش سازمانی به عنوان نمایش دهنده منحصر به فردی، به هم پیوستگی داخلی و توانمندی سازمان در حل مشکلات هر روزه دیده می شود، می تواند یک نقش استراتژیک بازی کند. همچنین مرجعی است برای نوآوری دو طرفه بین شرکا در حالی که تعاملات دو جانبه بین دو منبع دانش ممکن است به عنوان یک انطباق دهنده دو طرفه بین زنجیره ارزش سازمان و شرکا باشد.

مفاهیم عملی: ایجاد یک پتانسیل واقعی برای توسعه یک مجموعه ی متنوع از رویه های جدید در مدیریت دانش، برمبنای مفهوم هوش جمعی.

اصلیت / ارزش: این مقاله مباحثی که معمولا با حوزه های پراکنده از جمله روابط مشتریان، تجزیه وتحلیل شایستگی ها و فوت و فن و یا حتی فرایند های نوآوری و زنجیره های ارزش سر وکار دارند را گردآوری می کند.

واژگان کلیدی: مدیریت دانش_نوآوری_حل مشکلات_زنجیره ارزش

نوع مقاله: مقاله تحقیقی



Abstract:

Purpose

– The purpose of this article is to provide a new paradigm and a practical model whereby knowledge management may reunify the founding principles of knowledge with business challenges in organizations such as innovation or yet customers needs.


Design/methodology/approach

– The new paradigm revolves around the concept of collective intelligence. It is broken down into three blocks each of which constitutes an aspect that needs to be taken into account while addressing a business challenge. In each case presented these aspects have been exemplified so as to show how they participate to the problem solving process.


Findings

– The paper provides practical methods. The paper also provides information about how the approach can be applied in a great variety of domains such as electrical engineering health care or yet information technology.


Research limitations/implications

– Opens a new field of reflection whereby the organizations knowledge seen as representing its uniqueness internal coherence and ability to solve everyday problems can play a strategic role. Also it is a reference for co‐innovation between partners as the reciprocal integration between two sources of knowledge may be seen as a co‐adaptation between the organizations value chain and the partners one.


Practical implications

– Constitutes a real potential to develop a variety of new approaches in knowledge management based on the concept of collective intelligence.


Originality/value

– The paper brings together issues that are usually dealt with in separate domains such as customer relationships analysis of competencies and know how or yet innovation processes and value chains.


فهرست مطالب :


مقدمه

هوش جمعی برای ایجاد دانش سازمانی

بلوکهای ساختمان هوش جمعی

روشها و ابزار

سناریوهایی برای خلق دانش

حل خلاقانه مشکل

ایجاد دانش عمومی و کلی

نتیجه گیری

ادامه مطلب و دریافت فایل

پرسشنامه گرایش بازار توماس کلار و همکاران:پرسشنامه ,مدیریت ,بازرگانی,گرایش,بازار,توماس کولار,بازاریابی,سازمانی

پاورپوینت بررسی سازه های اسپایدر:پاورپوینت بررسی سازه های اسپایدر,سازه های اسپایدر,بررسی سازه های اسپایدر,پاور سازه های اسپایدر

پاورپوینت بررسی مکانیزاسیون در کشاورزی:پاورپوینت بررسی مکانیزاسیون در کشاورزی, مکانیزاسیون در کشاورزی, مکانیزاسیون,پاورپوینت مکانیزاسیون,دانلود تحقیق مکانیزاسیون در کشاورزی

پرسشنامه فرسودگی تحصيلی (سالملا– آرو و همکاران، 2009):پرسشنامه فرسودگی تحصيلی ,پرسشنامه استاندارد فرسودگی تحصيلی ,فرسودگی تحصيلی ,پرسشنامه فرسودگی تحصيلی سالملا– آرو و همکاران

پاورپورینت بررسی مدیریت تولید در مهندسی صنایع:مدیریت تولید مهندسی صنایع,مدیریت تولید,مهندسی صنایع,پاورپوینت مدیریت تولید مهندسی صنایع,پاورپوینت مدیریت تولید,پاورپوینت مهندسی صنایع,دانلود پاورپوینت مدیریت تولید,دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت تولید,پاورپوینت درمورد مدیریت تولید

پاورپوینت بررسی ساختمان های خورشیدی(انرژی های خورشیدی در ساختمان ها):پاورپوینت ساختمان های خورشیدی(انرژی های خورشیدی در ساختمان ها),پاورپوینت ساختمان های خورشیدی,پاورپوینت انرژی های خورشیدی در ساختمان ها,ساختمان های خورشیدی,دانلود پاورپوینت انرژی های خورشیدی در ساختمان ها,ساختمان خورشیدی,انرژی های خورشیدی,خورشیدی

پروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی:پروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی,طرح توجیهی صنایع فرآورده های لبنی, صنایع فرآورده های لبنی,کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی,پروژه صنایع فرآورده های لبنی,طرح کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی

پاورپوینت بررسی افزودنی های بتن:پاورپوینت افزودنی های بتن,دانلودپاورپوینت افزودنی های بتن,دانلود بررسی پاورپوینت افزودنی های بتن,بررسی بتن,پاورپوینت بتن,شیوه افزودنی های بتن,بررسی پاورپوینت افزودنی های بتن

پرسشنامه خرسندی زناشویی:پرسشنامه خرسندی زناشویی,پرسشنامه استاندارد خرسندی زناشویی,خرسندی زناشویی

مقاله بررسی بعد فرکتال شاخصهای موثر بر عملکرد کلتورهای خورشیدی صفحه تخت:بعد فرکتال,انرژی خورشیدی, کلکتور خورشیدی صفحه تخت