خرید اینترنتی فایل ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت

ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت
کلمات کلیدی:هوش جمعی یک عنصر بنیادی در مدیریت ,مدیریت دانش,هوش جمعی,نوآوری,مدیریت ,حل مشکلات,زنجیره ارزش

در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله : Collective intelligence : a keystone in knowledge management


عنوان فارسی مقاله : هوش جمعی : یک عنصر بنیادی در مدیریت


تعداد صفحات فایل فارسی : 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی : 13 صفحه پی دی اف

دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


خلاصه:


هدف این مقاله فراهم کردن یک نمونه ی جدید و یک مدل عملی که ممکن است به وسیله ی آن مدیریت دانش اصول بنیادی دانش را با چالشهای کسب و کار در سازمان ها از جمله نو ۀوری یا حتی نیاز های مشتریان پیوند زند می باشد

طراحی/روش شناسی/رویه: نمونهی جدید درحول مفهوم هوش جمعی می گردد.این نمونه به سه بلوک شکسته می شود که هر یک از آنها جنبه ای را تشکیل می دهند که باید در ضمن توجه به چالشهای کسب و کار مورد محاسبه قرار می گیرد.در هر یک از مواردی که بیان شد ، این جنبه ها با مثال روشن شده اند به طوری که نشان دهند چگونه در فرایند حل مسئله مشارکت دارند.

یافته ها: این مقاله روشهایی عملی و همچنین اطلاعاطی در مورد اینکه چگونه یک رویه می تواند در حوزه های بسیار متنوع از جمله مهندسی،الکترونیک،مراقبت از سلامتی و حتی فناوری اطلاعات به کار گرفته شود ،فراهم میکند.

محدودیتهای تحقیق/ مفاهیم: ایجاد کردن یک زمینه جدید انعکاس که بوسیله آن دانش سازمانی به عنوان نمایش دهنده منحصر به فردی، به هم پیوستگی داخلی و توانمندی سازمان در حل مشکلات هر روزه دیده می شود، می تواند یک نقش استراتژیک بازی کند. همچنین مرجعی است برای نوآوری دو طرفه بین شرکا در حالی که تعاملات دو جانبه بین دو منبع دانش ممکن است به عنوان یک انطباق دهنده دو طرفه بین زنجیره ارزش سازمان و شرکا باشد.

مفاهیم عملی: ایجاد یک پتانسیل واقعی برای توسعه یک مجموعه ی متنوع از رویه های جدید در مدیریت دانش، برمبنای مفهوم هوش جمعی.

اصلیت / ارزش: این مقاله مباحثی که معمولا با حوزه های پراکنده از جمله روابط مشتریان، تجزیه وتحلیل شایستگی ها و فوت و فن و یا حتی فرایند های نوآوری و زنجیره های ارزش سر وکار دارند را گردآوری می کند.

واژگان کلیدی: مدیریت دانش_نوآوری_حل مشکلات_زنجیره ارزش

نوع مقاله: مقاله تحقیقی



Abstract:

Purpose

– The purpose of this article is to provide a new paradigm and a practical model whereby knowledge management may reunify the founding principles of knowledge with business challenges in organizations such as innovation or yet customers needs.


Design/methodology/approach

– The new paradigm revolves around the concept of collective intelligence. It is broken down into three blocks each of which constitutes an aspect that needs to be taken into account while addressing a business challenge. In each case presented these aspects have been exemplified so as to show how they participate to the problem solving process.


Findings

– The paper provides practical methods. The paper also provides information about how the approach can be applied in a great variety of domains such as electrical engineering health care or yet information technology.


Research limitations/implications

– Opens a new field of reflection whereby the organizations knowledge seen as representing its uniqueness internal coherence and ability to solve everyday problems can play a strategic role. Also it is a reference for co‐innovation between partners as the reciprocal integration between two sources of knowledge may be seen as a co‐adaptation between the organizations value chain and the partners one.


Practical implications

– Constitutes a real potential to develop a variety of new approaches in knowledge management based on the concept of collective intelligence.


Originality/value

– The paper brings together issues that are usually dealt with in separate domains such as customer relationships analysis of competencies and know how or yet innovation processes and value chains.


فهرست مطالب :


مقدمه

هوش جمعی برای ایجاد دانش سازمانی

بلوکهای ساختمان هوش جمعی

روشها و ابزار

سناریوهایی برای خلق دانش

حل خلاقانه مشکل

ایجاد دانش عمومی و کلی

نتیجه گیری

ادامه مطلب و دریافت فایل

طرح توجیهی گوساله پرواری 100 راسی:طرح توجیهی گوساله پرواری 100 راسی,کارآفرینی گوساله پرواری 100 راسی,امکان سنجی گوساله پرواری 100 راسی

پاورپوینت بررسی خانقاه و آرامگاه چلبی اوغلو ، درس معماری اسلامی:خانقاه و آرامگاه چلبی اوغلو,چلبی اوغلو,معماری چلبی اوغلو

پاورپوینت مرمت خانه مسکونی حاج یوسف جزی استان گلستان-شهرستان بندرگز-گز:پاورپوینت مرمت خانه مسکونی حاج یوسف جزی استان گلستانشهرستان بندرگزگز, مرمت خانه مسکونی حاج یوسف جزی , استان گلستانشهرستان بندرگزگز,مرمت, خانه مسکونی, حاج یوسف جزی , استان گلستان,شهرستان بندرگز,گز

پاورپوینت بررسی ارگونومی و کاربر كامپیوتر:پاورپوینت بررسی ارگونومی و کاربر كامپیوتر, ارگونومی و کاربر كامپیوتر

تحقیق بررسی روستای دهک:روستای دهک,پروژه روستای دهک,مقاله روستای دهک,تحقیق روستای دهک,روستا,پروژه روستا,مقاله روستا,تحقیق روستا

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری:مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری,پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری,پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری,مبانی نظری کیفیت زندگی کاری,ادبیات تحقیق کیفیت زندگی کاری

پاورپوینت فیزیولوژی دستگاه گوارش (فصل هشتم کتاب فیزیولوژی سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای):دستگاه گوارش,اعمال دستگاه گوارش ,گوارش شیمیای و مکانیکی ,نقش دهان در گوارش ,گوارش مکانیکی در دهان,گوارش شیمیایی در دهان ,حلق و نقش آن ,نقش مری ,نقش معده در گوارش ,گوارش مکانیکی ,گوارش شیمیایی در معده ,گوارش در روده باریک,گوارش مکانیکی در روده باریک ,گوارش شیمیای در روده باریک ,لوزالمعده ,کبد ,جذب,روده ی بزرگ (کولون),تنظیم هورمونی

پروژه کارآفرینی خرید ، فروش ، نصب و تعمیر سیستمهای صوتی و تصویری اتومبیل:پروژه کارآفرینی خرید ، فروش ، نصب و تعمیر سیستمهای صوتی و تصویری اتومبیل,طرح توجیهی خرید ، فروش ، نصب و تعمیر سیستمهای صوتی و تصویری اتومبیل,طرح خرید ، فروش ، نصب و تعمیر سیستمهای صوتی و تصویری اتومبیل,توجیه فنی خرید ، فروش ، نصب و تعمیر سیستمهای صوتی و تصویری اتومبیل,توجیه مالی خرید ، فروش ، نصب و تعمیر سیستمهای صوتی و تصویری اتومبیل,کا

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال خوردن ( فصل دوم ):پیشینه پژوهش اختلال خوردن,پیشینه تحقیق اختلال خوردن,مبانی نظری اختلال خوردن,ادبیات تحقیق اختلال خوردن

پاورپوینت بررسی سطح بوروکراسی:دانلود پاورپوینت سطح بوروکراسی ,موضع مارکس در زمینه بوروکراسی,جامعه شناسی سیاسی وبر,سلطه کریزما (فرهی),سلطه سنتی,سلطه قانونی,بوروکراسی وبر,مدیریت (بورنهام),شش اصل سیستم های نوین بوروکراسی,جایگاه مقام اداری,کنترل سیاسی در بوروکراسی سنتی,درون سیستم اداری,مشکل بوروکراسی در اداره امور دولتی