خرید اینترنتی فایل ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت

ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت
کلمات کلیدی:هوش جمعی یک عنصر بنیادی در مدیریت ,مدیریت دانش,هوش جمعی,نوآوری,مدیریت ,حل مشکلات,زنجیره ارزش

در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله : Collective intelligence : a keystone in knowledge management


عنوان فارسی مقاله : هوش جمعی : یک عنصر بنیادی در مدیریت


تعداد صفحات فایل فارسی : 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی : 13 صفحه پی دی اف

دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


خلاصه:


هدف این مقاله فراهم کردن یک نمونه ی جدید و یک مدل عملی که ممکن است به وسیله ی آن مدیریت دانش اصول بنیادی دانش را با چالشهای کسب و کار در سازمان ها از جمله نو ۀوری یا حتی نیاز های مشتریان پیوند زند می باشد

طراحی/روش شناسی/رویه: نمونهی جدید درحول مفهوم هوش جمعی می گردد.این نمونه به سه بلوک شکسته می شود که هر یک از آنها جنبه ای را تشکیل می دهند که باید در ضمن توجه به چالشهای کسب و کار مورد محاسبه قرار می گیرد.در هر یک از مواردی که بیان شد ، این جنبه ها با مثال روشن شده اند به طوری که نشان دهند چگونه در فرایند حل مسئله مشارکت دارند.

یافته ها: این مقاله روشهایی عملی و همچنین اطلاعاطی در مورد اینکه چگونه یک رویه می تواند در حوزه های بسیار متنوع از جمله مهندسی،الکترونیک،مراقبت از سلامتی و حتی فناوری اطلاعات به کار گرفته شود ،فراهم میکند.

محدودیتهای تحقیق/ مفاهیم: ایجاد کردن یک زمینه جدید انعکاس که بوسیله آن دانش سازمانی به عنوان نمایش دهنده منحصر به فردی، به هم پیوستگی داخلی و توانمندی سازمان در حل مشکلات هر روزه دیده می شود، می تواند یک نقش استراتژیک بازی کند. همچنین مرجعی است برای نوآوری دو طرفه بین شرکا در حالی که تعاملات دو جانبه بین دو منبع دانش ممکن است به عنوان یک انطباق دهنده دو طرفه بین زنجیره ارزش سازمان و شرکا باشد.

مفاهیم عملی: ایجاد یک پتانسیل واقعی برای توسعه یک مجموعه ی متنوع از رویه های جدید در مدیریت دانش، برمبنای مفهوم هوش جمعی.

اصلیت / ارزش: این مقاله مباحثی که معمولا با حوزه های پراکنده از جمله روابط مشتریان، تجزیه وتحلیل شایستگی ها و فوت و فن و یا حتی فرایند های نوآوری و زنجیره های ارزش سر وکار دارند را گردآوری می کند.

واژگان کلیدی: مدیریت دانش_نوآوری_حل مشکلات_زنجیره ارزش

نوع مقاله: مقاله تحقیقی



Abstract:

Purpose

– The purpose of this article is to provide a new paradigm and a practical model whereby knowledge management may reunify the founding principles of knowledge with business challenges in organizations such as innovation or yet customers needs.


Design/methodology/approach

– The new paradigm revolves around the concept of collective intelligence. It is broken down into three blocks each of which constitutes an aspect that needs to be taken into account while addressing a business challenge. In each case presented these aspects have been exemplified so as to show how they participate to the problem solving process.


Findings

– The paper provides practical methods. The paper also provides information about how the approach can be applied in a great variety of domains such as electrical engineering health care or yet information technology.


Research limitations/implications

– Opens a new field of reflection whereby the organizations knowledge seen as representing its uniqueness internal coherence and ability to solve everyday problems can play a strategic role. Also it is a reference for co‐innovation between partners as the reciprocal integration between two sources of knowledge may be seen as a co‐adaptation between the organizations value chain and the partners one.


Practical implications

– Constitutes a real potential to develop a variety of new approaches in knowledge management based on the concept of collective intelligence.


Originality/value

– The paper brings together issues that are usually dealt with in separate domains such as customer relationships analysis of competencies and know how or yet innovation processes and value chains.


فهرست مطالب :


مقدمه

هوش جمعی برای ایجاد دانش سازمانی

بلوکهای ساختمان هوش جمعی

روشها و ابزار

سناریوهایی برای خلق دانش

حل خلاقانه مشکل

ایجاد دانش عمومی و کلی

نتیجه گیری

ادامه مطلب و دریافت فایل

پروتکل درمان کودکان مبتلا به کمال‌گرایی (گیر ذهنی به کامل بودن):پروتکل درمان کمال‌گرایی,پکیج کمال‌گرایی,راهنمای درمان کمال‌گرایی کودکان,کمال‌گرایی کودکان

پروپوزال اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختی-رفتاری بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی نوع 2، با علائم افسردگی:پروپوزال اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختیرفتاری بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی نوع 2، با علائم افسردگی, اثر بخشی روان درمانی گروهی به روش شناختیرفتاری بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی نوع 2، با علائم افسردگی, افسردگی و کیفیت زندگی بیماران زن دیابتی ,پروپوزال اثر بخشی روان درمانی گروهی,اثر بخشی روان درمانی گروهی به

پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009):پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی,پرسشنامة سرسختی ذهنی ,پرسشنامة استاندارد سرسختی ذهنی ورزشی,سرسختی ذهنی ورزشی

پاورپوینت بررسی خانه هنسلمن:پاورپوینت بررسی خانه هنسلمن,خانه هنسلمن,بررسی خانه هنسلمن,پاور خانه هنسلمن

پاورپوینت معیاری برای کیفیت تصمیمات:معیاری برای کیفیت تصمیمات,معیار تصمیمات, کیفیت تصمیمات,معیار,رهبری در آموزش و توسعه مدیریت,رهبری در آموزش, توسعه مدیریت

اجرا و تفسیر آزمون یک نمونه واقعی پرسشنامه چند محوری بالینی میلون:Millon Clinical Multiaxial InventoryIII,اجرا و تفسیر آزمون یک نمونه واقعی میلون,آزمون میلون,آزمونهای روانشناسی,پرسشنامه چند محوری بالینی,کار کلاسی آزمون های روانشناسی

پاورپوینت بررسی جوشکاری زیر آب:جوشکاری زیر آب ,زیر آب ,جوشکاری ,مقاله جوشکاری زیر آب ,پاورپوینت جوشکاری زیر آب ,دانلود پاورپوینت جوشکاری زیر آب ,بررسی جوشکاری زیر آب ,تحقیق جوشکاری زیر آب

ترجمه مقاله سیمان پرلند عادی مخلوط شده با گرد فولاد بسیار ریز دارای محتوای اکسید روی بالا:ترجمه مقاله سیمان پرلند عادی مخلوط شده با گرد فولاد بسیار ریز دارای محتوای اکسید روی بالا,سیمان پرلند ,سیمان پرلند دارای محتوای اکسید روی بالا

پاورپوینت بررسی طراحی و توسعه محصول:دانلود پاورپوینت طراحی و توسعه محصول,واحد تحقیق و توسعه چیست ؟,اهداف واحد تحقیق و توسعه ,نقش واحد تحقیق و توسعه در ارتباط با فعالیت های کارخانه ,فرایند طراحی و توسعه محصول,طراحی و توسعه محصول جدید در روش سنتی,معایب روش سنتی ,روش نوین,مزایای شیوه نوین,چرخه حیات محصول,منحنی عمر محصول ,مراحل تبدیل ایده به طرح محصول و توسعه آن,تکنیک های

طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه یخ (به ظرفیت 5400 تن ):طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه یخ (به ظرفیت 5400 تن )