دانلود با لینک مستقیم فایل پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع
کلمات کلیدی:پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع,نقش ویژگی های فراشناختی,پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی,استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع,نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی , نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان

در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

با استفاده از راهبردهای فراشناختی یادگیرندگان قادر می شوند تا زمان، مكان و حمایت های لازم هنگام مطالعه و یادگیری را انتخاب و تنظیم نمایند. در واقع راهبردهای مدیریت منابع جزئی از راهبردهای یادگیری خودگردان[3] هستند.

خودگردانی[4] عبارت است از کنترل، هدایت و تنظیم اعمال برای رسیدن به اهداف

و اکتساب اطلاعات

(پاریس و پاریس[5]، 2001 ). فرآیند خود

گردانی در یادگیری به دنبال فعال نمودن یادگیرنده و پذیرفتن مسئولیت از طرف وی نسبت به مسائل آموزشی روزمره خود می

باشد. یادگیری خودگردان به فعالیت

های رفتاری، فراشناختی و انگیزشی دانش

آموزان که در جریان یادگیری

شان سهیم هستند اطلاق می

شود (زیمرمن، 1998).

راهبردهای یادگیری خودگردان به دانش

آموزان كمك می كنند تا مطالب ارائه شده در آموزشگاه

ها را نه تنها بهتر بفهمند، بلکه در امور تحصیلی خود

انگیخته، فعال و علاقه

مند باشند و پیشرفت تحصیلی قابل توجهی کسب نمایند.

افراد خودگردان، بر اساس معیارها و اهدافی که برای خود مشخص کرده

اند رفتار خود را مورد قضاوت و ارزیابی قرار می

دهند، سپس بر اساس اینکه کدام یک از رفتارها با اهداف و معیارهای شخصی آنها هماهنگی دارد خود را پاداش یا تنبیه می

کنند. به عبارت دیگر راهبردهای خودگردانی سبب انعطاف پذیری در رفتار یادگیردنده می شوند و به او کمک می کنند تا هر زمان که برایش ضرورت داشته باشد روش و سبک یادگیری خود را تغییر دهد (موسوی،1387).

زیمرمن (1995) نشانه

های یادگیری خودگردان را عبارت از هدفمند بودن، مدیریت زمان، تمرین معنی

دار و جهت

دار، کاربرد


مناسب راهبردهای شناختی

و

فراشناختی و احساس خود کارآمدی می داند.

[1] Source management strategies

[2] Zimmerman & Martinez - pons

[3] self – regulated learning strategies

[4] [4] self – regulation

[5] Paris

هدف پژوهش

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری كلاسی در استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع می باشد.

سوال پژوهش

این پژوهش به دنبال پاسخ گویی به این سؤال است كه كدامیك از ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری (تقاضاهای فراشناختی، مباحثه بین دانش آموزان، مباحثه دانش آموز با معلم، كنترل توزیع شده، صدای دانش آموز، تشویق و حمایت معلم و حمایت عاطفی) پیش بینی كننده راهبردهای مدیریت منابع (مدیریت زمان و مكان، تنظیم تلاش، یادگیری با كمك همسالان و كمك خواستن از دیگران) می باشد؟

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاورپوینت هتل 5 ستاره ساحلی الگانس مارماریس:پاورپوینت هتل 5 ستاره ساحلی الگانس مارماریس,پاورپوینت هتل 5 ستاره ساحلی,پاورپوینت هتل 5 ستاره,پاورپوینت هتل الگانس مارماریس,پاورپوینت هتل الگانس مارماریس,پاورپوینت هتل مارماریس,پاورپوینت مارماریس,پاورپوینت الگانس مارماریس,هتل 5 ستاره ساحلی الگانس مارماریس,هتل 5 ستاره ساحلی,هتل 5 ستاره,هتل الگانس مارماریس,هتل الگانس مارماریس,هتل مارمار

پرسشنامه اولویت بخشی ملاك های همسر گزینی:پرسشنامه اولویت بخشی ملاك های همسر گزینی,پرسشنامه ملاك های همسر گزینی,ملاك های همسر گزینی,پرسشنامه ملاك همسر گزینی,ملاك همسر گزینی

نمونه واقعی از اجرا و تفسیر مقیاس رشد اجتماعی وایلند:نمونه واقعی از اجرا و تفسیر مقیاس رشد اجتماعی وایلند,Weiland both real examples of implementation and interpretation of the scale of social development,دانلود نمونه واقعی از اجرا و تفسیر مقیاس رشد اجتماعی وایلند,اجرا و تفسیر مقیاس رشد اجتماعی وایلند,نمونه واقعی مقیاس رشد اجتماعی وایلند

پاورپوینت بررسی مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی:بررسی مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی ,پاورپوینت مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی ,پاورپوینت معماری و شهرسازی ,پاورپوینت بررسی مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی ,,دانلود بررسی مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی ,دانلود مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی ,مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی ,معماری و شهرسازی ,پروژه دانشجویی,دانلود پ

خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت):دانلود خلاصه کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون و ارشد دکتری مدیریت) ,دانلود خلاصه کتاب مدیریت اسلامی,دانلود خلاصه کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای, خلاصه کتاب مدیریت اسلامی افجه ای, دانلود کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای,دانلود کتاب مدیریت اسلامی افجه ای

پرسشنامه تمایل به خودکشی در افراد سیگاری:پرسشنامه تمایل به خودکشی در افراد سیگاری,پرسشنامه تمایل به خودکشی,تمایل به خودکشی در افراد سیگاری,پرسشنامه استاندارد تمایل به خودکشی در افراد سیگاری

پاورپوینت زندگینامه و آثار محسن فروغی:پاورپوینت زندگینامه محسن فروغی,پاورپوینت آثار محسن فروغی,پاورپوینت محسن فروغی,پاورپوینت زندگینامه و آثار محسن فروغی,پاورپوینت بیوگرافی محسن فروغی,زندگینامه محسن فروغی,آثار محسن فروغی,محسن فروغی,زندگینامه و آثار محسن فروغی,بیوگرافی محسن فروغی,معماری محسن فروغی,پروژه های محسن فروغی,فعالیت های محسن فروغی,مقاله محسن فروغی,معماری فروغی,پ

پاورپوینت آشنایی با مقررات شهرسازی و معماری و طرح های توسعه و عمران:مقررات شهرسازی و معماری و طرح های توسعه و عمران,بررسی مقررات شهرسازی و معماری و طرح های توسعه و عمران,دانلود پاورپوینت مقررات شهرسازی و معماری و طرح های توسعه و عمران,مقررات شهرسازی و معماری,

پاورپوینت بررسی بیماری کزاز:پاورپوینت بررسی بیماری کزاز,کزاز,پاورپوینت کزاز,بررسی بیماری کزاز

پرسشنامه بیگانگی شغلی (صداقتی فرد، 1388):پرسشنامه بیگانگی شغلی,پرسشنامه استاندارد بیگانگی شغلی,بیگانگی شغلی